genealogia indeksacja

genealogia indeksacja

Jak utworzyć ufając Employee Relationship Manager

BUILDING Zaufanie jako administrator:

1. Bądź niezawodny. Zrealizują rzeczy. Miej obietnic. 2. Czy etyki. Powiem twoi ludzie prawdę i nie ujawniać ich zwierzeń. Być rzetelne i uczciwe z pracownikami. 3. Okazuj szacunek dla swoich pracowników. Traktuj je jak osoby dorosłe i pokazać uznanie dla swoich pomysłów, a za pracę, którą wykonują.

Budowania bardziej zaufanie:

1. znać i dbać o swoich pracowników i ich rodzin. Bądź pewien, że czują się je zobaczyć, jak ludzie, jak i pracowników. 2. Zaangażowanie pracowników w zakresie planowania i rozwiązywania problemów. Poprosić i korzystania z ich składek. 3. Czynności delegat. Daj pracownikom ważnych zadań i wsparcie, którego potrzebują, aby je realizować również.

TWORZENIE POMAGANIE zależności: Kiedy pan otrzymał pomoc od opiekuna / trenera / peer, czujesz się dobrze o sobie? Gdy został przełożony / trener / wzajemnej pomógł Ci wzrastać i rozwijać się? W pewnych warunkach, zarówno trener, a pracownik może rosnąć i rozwijać się w pomocnej związek. Członkowie grupy mogą również trenować siebie.

Guidlines DO TWORZENIA pomagając zależności: 1. Utwórz zależność - stworzyć projekt, w którym ludzie potrzebują siebie nawzajem, aby odnieść sukces i są tego świadomi. Ustal cele wraz z wejściem od każdej osoby zaangażowanej. 2. Jakość Praktyka komunikacji. 3. Budowanie wzajemnego zaufania, otwartości, akceptacji i współpracy. 4. Administrator może wspierać i pomagać w tworzeniu pomagają relacje w ramach swoich służb, działając jako model przy użyciu kierunków, które pomagają oraz poprzez wspieranie i zachęcanie, te umiejętności swoich pracowników, jak współdziałają one ze sobą.

Prawa autorskie AE Schwartz Associates Wszelkie prawa zastrzeżone. Dla dodatkowych materiałów prezentacyjnych i zasobów: ReadySetPresent i na bezpłatny wpis jako trener, konsultant, głośnik, sprzedawca / organizacja: TrainingConsortium

CEO, A. E. Schwartz Associates, Boston, MA., Kompleksowa organizacja, która oferuje ponad 40 programów szkoleniowych opartych na umiejętności zarządzania. Pan Schwartz prowadzi ponad 150 programów rocznie dla klientów z przemysłu, badań naukowych, technologii, rząd, Fortune 100/500 firm i organizacji non-profit na całym świecie. On często występuje na konferencjach jako główne prezenter i / lub moderatora. Jego styl jest w szybkim tempie, uczestnicząca, praktyczne i zabawne. Jest autorem ponad 65 książek i produktów, a także nauczył / Wykładał na kilkunastu uczelniach i uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych.

- autor artykułu