genealogia dynastyczna

genealogia dynastyczna

Jak programować Hello World Korzystanie z API Win32

Ponieważ nie czytałem żadnej 'Hello world' przykład napisane do użytku w systemie Windows, pomyślałem, że może po prostu napisać własny poradnik, więc tutaj jest:

Przede wszystkim zawierają obsługi okien

#zawierać

Następną rzeczą, którą możemy zrobić jest spinanie główną funkcję, która jest wywoływana

WinMain do użytku w systemie Windows. I zapisać instancji poza funkcją

HINSTANCE hInst;

int APIENTRY WinMain (HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)

{

hInst = hInstance;

return 0;

}

To jest główną funkcją będziemy używać, teraz w tej funkcji mamy

wywołać funkcję, która określa nasze główne okno. Mamy też zostawić otwarte okno

tak długo, jak nie opuścić go i go uaktualniać. Więc teraz główną funkcją wygląda następująco:

int APIENTRY WinMain (HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)

{

MSG msg;

hInst = hInstance;

initApplication (hInst);

while (GetMessage ( MSG, 0, 0, 0))

{

genealogia dynastyczna

TranslateMessage ( msg);

DispatchMessage ( msg);

}

powrót msg.wParam;

}

W funkcji initApplication którą nazywamy w WinMain, musimy zainicjować okno główne.

void initApplication (HINSTANCE hInstance)

{

WNDCLASS WC; // Definiuje klasę

wC.cbClsExtra = 0;

wC.cbWndExtra = 0;

wC.hbrBackground = (HBRUSH) GetStockObject (LTGRAY_BRUSH); // Wybierz kolor tła

wC.hInstance = hInst; // Wspomnieć instancję

wC.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW); // Załaduj kursor

wC.hIcon = Loadlcon (NULL, IDI_APPLICATION); // Załaduj ikonę

wC.lpszClassName = "main"; // Nazwa okna

wC.lpfnWndProc = (WndProc) MainProc; // Funkcja Proces okno

wC.lpszMenuName = NULL;

wC.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW;

RegisterClass ( toaleta ); // Zarejestruj klasę

// Ustawienie położenia i rozmiaru

- autor artykułu